اس ام اس های عاشقانه جدید و با احساس نظر یادتون نرههههه

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

اس ام اس های عاشقانه جدید و با احساس نظر یادتون نرههههه

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 


*...
,می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم ........

 

Smsbahal"|,…* "|,...*



*...,دو نفر که همدیگر را خیلی دوست داشتند و یک لحظه نمی توانستند از هم جدا باشند، با خواندن یک جمله معروف از هم جدا می شوند تا یکدیگر رو امتحان کنند و هر کدام در انتظار دیگری همدیگر را نمی بینند. چون هر دو به صورت اتفاقی و به جمله معروف ویلیام شکسپیر بر می خورند: « عشقت را رها کن، اگر خودش برگشت، مال تو است و اگر برنگشت از قبل هم مال تو نبوده »

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,چشماتو دایورت کردی رو قلبم خیالی نیست حداقل از رو ویبره درش بیار تا اینقدر دلمو نلرزونه

Smsbahal"|,…* "|,...*



*...,زندگی را دور بزن و آن گاه که بر تارک بلند ترین قله ها رسیدی، لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیدند.

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.


Smsbahal"|,…* "|,...*

 

*...,ز همه چیز گذشتن و به همه چیز رسیدن مهم نیست . مهم از چه گذشتن و به چه رسیدن است.

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,از طرف اونی که تنهاست
تنها اومده
تنها می ره
تنهاش می ذارن
تنها نمی ذاره
تنها یک ارزو داره
اونم اینه که تو تنهاش نذاری

 

 

 Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,هرگز عشق را گدایی نکنید زیرا هیچگاه چیز با ارزشی به گدا داده نمی شود

 

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

*...,ما با اراده به دنیا امدیم با حیرت زندگی می کنیم و با حسرت میمیریم .این است مفهوم زندگی کردن پس هرگز به خاطر غم هایت گریه مکن و مگذار این زمین پست شنونده آوای غمگین دلت باشد.

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,من نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار،به حوالی بی کسی قدم بگذار! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو! کلبه ی غریبی ام را

پیدا کن، کناربیدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهای رنگی ام! درکلبه را باز کن و به سراغ

بغض خیس پنجره برو! حریر غمش را کنار بزن! مرا می یابی ..........!!

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی... آن وقت است که دیگر عشق نیست صدقه است.

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,زیباترین... تو را برای زیبائی‌ات نمی‌خواستم... شیرین‌ترین... تو را برای شیرینی‌ات نمی‌خواستم... عاشق‌ترین... تو را برای عشقت نمی‌خواستم... تو را برای آرامش ابدی می‌خواستم... همواره در دو چیز آرام می‌گیرم... یکی در گهوارهء مرگ... یکی در آغوش تو... بنظرت کدامین، زودتر نصیبم خواهد شد...

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

*...,می دونی چرا همه ستاره ها دور تو جمع می شن؟ چون دنیا فقط یه ماه داره اونم تویی

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,قول میدم وقتی که نیستی عکستو بغل بگیرم قول میدم روزی هزار بار برای اشک هات بمیرم قول میدم وقتی که نیستی پای عشق تو بسوزم قول میدم در انتظارت چشم هامو به در بدوزم میدونی که خیلی خسته ام میدونی دلم گرفته میدونی دوریت عذابه میدونی گریم گرفته

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,میگن چشمای عاشق یه دنیا شعرو قصست***** اما چرا عزیزم چشاش لبریزه غصست***** میگن گل شقایق نشونه داغه عشقه***** من از نگاه داغت شدم باغ شقایق***** میگن اشکای عاشق پیشه خدا عزیزه***** نمی دونم تا کی باید بریزه و بریزه و بریزه***** وقتی شبا تو آسمون رنگه چشاتو می بینم***** دلم می خواد بهت بگم جز تو رویا ندارم*****

 

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست. آواره شدن ,حکایت سختی نیست. از پاکی اشکهای خود فهمیدم  لبخند همیشه راز خوشبختی نیست

 

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,می خواهم گلی را برایت بفرستم اما می ترسم از اینکه پژمرده شود پس "س" را از "گل سرخ" و "ل" را از گل " لاله" ، "ا" را از گل "اطلسی" و "م" را از گل " مریم" بر میدارم و سلام را تقدیمت می کنم.


Smsbahal"|,…* "|,...*

 


*...
,دیشب فرشته ای فرستادم تااز تو مواظبت کنداماوقتی رسید توخواب بودی زود برگشت وگفت هیچ فرشته ای نمی تواند مواظب فرشته ای دیگر باشد.


Smsbahal"|,…* "|,...*

 


*...
,ای تماشایی ترین مخلوق خاکی در زمین! آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم.


Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 


*...
,خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم

رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش

یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه


Smsbahal"|,…* "|,...*

 


*...
,کسی که الفبا رو اختراع کرد یه اشباهه خیلی خیلی بزرگی کرد و اونم این بود که : میون I و U رو فاصله انداخت!

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,می دونی فرق توبافرغون چیه؟فرغون گل میبره ولی تو دل می بری عزیزم

 

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 


*...
,چه زیبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذیرفتی! چه فریبنده ! آغوشم برایت باز شد !چه ابلهانه! با تو خوش بودم !چه کودکانه ! همه چیزم شدی ! چه زود ! به خاطره یک کلمه مرا ترک کردی ! چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم ! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد! چه بیرحمانه! من سوختم.

 


Smsbahal"|,…* "|,...*


*...
,عشق یعنی پاکی و صدق و صفا خود شناسی حق شناسی از وفا

عشق یعنی دور بودن از خطا بنده بودن خلوت دل با خدا

عشق یعنی نفس را گردن زدن پاک و طاهر گشتن روح و بدن

عشق یعنی صیقل زنگار دل دیدن اسرار غیب در جام دل



Smsbahal"|,…* "|,...*


*...
,عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی... آن وقت است که دیگر عشق نیست صدقه است.



Smsbahal"|,…* "|,...*


*...
,حقیقت نه با شنا کردن بلکه با غرق شدن کشف می شود شنا کردن حادثه ایست که در سطح اتفاق می افتد غرق شدن تو را به اعماق بی انتها می برد


Smsbahal"|,…* "|,...*


*...
,اگر نمیتوانی بالا بری پس سیب باش تا با افتادنت اندیشه ای بالا رود.



Smsbahal"|,…* "|,...*


*...
,میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل " ب " برات میمیرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت میشوند، مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن.



Smsbahal"|,…* "|,...*



*...
,وقتی خاطره های آدم زیاد میشه دیوار اتاقشون پر عکس میشه اما همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی عکسشو به دیوار بزنی.


Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*..., تکیه بر دیوار کردم خاک بر پشتم نشست
                                              دوستی با هر که کردم عاقبت قلبم شکست

آن قدر رنجی که دنیا بر دل ما می کند
                                                   بر دل هر کس کند او ترک دنیا می کند

 

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,چنان غرق نگاهت شدم که هیچ غریق نجاتی کار از پیش نبرد .

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

to + eshgh = zendegi. zendegi + to = aramesh. man - to = divonegi. eshgh + divonegi = to zendegi - to = marg

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,تمام لحظه های دنیا واسه زمانیه که اصلآ انتظارشو نداری و هیچ لذتی بالا تر از دوست داشتن نیست پس حالا که انتظارشو نداری دوست دارم

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

اس ام اس های ارسالی  شما

مهسا

 

*...,دوتا آدم برفی دو طرف رودخانه عاشق هم شدن آب شدند شاید یه جایی وسط رودخانه به هم برسند.

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

*...,همیشه به گوشی ات حسودیم میشه .چون اون همیشه تو دستته ولی من ازت دورم......

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,یادم باشه_که یادت باشه_که یادم بیاری_که یادت بدم_که یاد بگیری_که یادم بیاری که همیشه به یادتم_و یادت که هیچ وقت از یادم نمی ره _این و یادت نره....

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,اگه یروز به اونی که می خواستی نرسیدی !!!حداقل به اونی که رسیدی دوستش داشته باش

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

*...,هر کسی یروزی می یاد و یروزی میره!یکی با دلش میره ، یکی با پاهاش!!مراقب باش کسی با پاهای خودش از دلت نره!!!

 

Smsbahal"|,…* "|,...*

 

 

-========================================================-

زندگی با دنیا امدن ادمها شروع نمی شود ، اگر چنین بود هر روز غنیمتی بود ، زندگی خیلی بعد شروع می شود ، و گاهی هم خیلی دیر ، تازه اگر حرف آن زندگی هایی را نزنیم که شروع نشده تمام می شود.

 

اس ام اس باحال و توپ جدید

سلام دوستان عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه متاسفانه سرویس پرشین بلاگ حک شده به همین دلیل  از این به بعد اس ام اس باحال با همان کیفیت و بهتر از قبل برای شما عزیزان راه اندازی شد امیدوارم پوزش من رو به خاطر دیر به روز شدن بپذیرید از این به بعد سعی میکنم زود به زود آپ کنم مواظب خودتون باشین بای.

 

..::آدرس های وبلاگ من::..

 

www.persiansms.co.sr

www.smsbahal.blogsky.com

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

اس ام اس باحال و توپ جدید

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

|$|.اگر خدا به حضرت ابراهیم فرمان میداد  به جای فرزندش ، همسرش را قربانی کند ،این مراسم با شکوه هرچه تمام تر هر سال بر گزار می گردید .

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.سر تو بذار رو شونه هام خوابت بگیره .......... جا خالی بدم ،بخوری زمین  ، حالت بگیره ! (امید 2007)

"Persiansms"_*|&|_*|&|

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.عاقد خطاب به عروس : آیا وکیلم شما رو با مهریه هزلر لیتر بنزین  و چهار عدد کارت سوخت به عقد دائم آقای... در بیاورم ؟  عروس رفته ماشینش رو گاز سوز کنه .

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.اگه جوک جدید نداری عکست رو بده بخندیم

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.این اس ام اسو تا حالا واسه هیچکس نفرستادم ..

..

.

پس واسه تو هم نمیفرستم

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.اندازه ی تمام قدمهایی که تو عمرم برداشتم دوستت دارم .
.
.
.
.
.
از طرف فلج مادر زاد

"Persiansms"_*|&|_*|&|

 |$|.زن خوب تو دنیا مثلا دایناسوره که نسلش منقرض شده ، ولی مرد خوب مثل سیمرغ ، که از اول هم افسانه بوده 

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.وزارت ارشاد توزیع بازی نید فور اسپید را بدون کارت هوشمند سوخت متوقف کرد.

"Persiansms"_*|&|_*|&|

 |$|.به یکی گفتند وجه تشابه ژیان با پیژامه چیه؟ گفت با هیچکدام تا سر کوچه نمیتوان رفت.

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.غضنفر با هواپیما میاد تهران، تو فرودگاه به رفیقش میگه: اگه میدونستم اینقدر نزدیکه با ماشین میومدم!


"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.یه روز یه مرده پشت موتور گازی نشسته بوده و هی از یه بنز جلو می‌زده... راننده بنز عصبانی می‌شه و میزنه کنار و به موتوری می‌گه: آقا تو چطور از من جلو میزدی؟ مرده میگه: ببخشید... کش شلوارم به آینه بغل شما گیر کرده بود!

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.خدایا! به من رفیقی بده که با من گریه کند. دوستی که با من بخندد را خودم پیدا خواهم کرد

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.!
؟
.
.

.
؟!
؟
؟
..
.
.
!
به ج
ونه خودم یادم رفت چکارت داشتم؟؟
.
.
!
؟
؟
اهان
یادم امد
دوستت دارم !..!!!!

 "Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.اگه یه روز فکر کردی که یه نفر هر جا می ری دنبالته و هر مشکلی واست پیش میاد واسش مهمه و میخواد بهت کمک کنه مطمئن باش که اون من نیستم

 

 "Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.حالا فهمیدی که چرا البرادعی با اینکه دکتره تو آژانس کار میکنه؟
به خاطر اینکه سهمیه بنزین آژانس ها 450لیتر در ماهه!

 "Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.هموطنان اسگول توجه کنید که از کارت تلفن داخل شهری و بین شهری یا تالیا و ایرانسل
نمیتوان در باجه های پمپ بنزین به عنوان کارت سوخت استفاده نمود.

 "Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی ...
ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !!!

 "Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.می دونی فرق من با توپ چیه؟
توپ رو باید شوت کرد تا گل بشه , اما من خودم گلم !
حالا می دونی فرق تو با توپ چیه ؟
توپ رو باید شوت کرد اما تو خودت شوووتی !!!

"Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|.جدید ترین جمله عاشقانه : بنزین نگاهت رو برای قلبم سهمیه بندی نکن

"Persiansms"_*|&|_*|&|

  |$|. کتاب های پر فروش امسال :
1)افسانه ی بنزین از پائولو بنزینی
2) بنزین ها و حکایات
3) بنزینامه از بنزدوسی
4)خدمات متقابل بنزین و اسلام استاد مبنزینی
5) بنزین زدن یک دقیقه ای دیل بنزینی
6) قطره قطره تا ملاقات "اتمام شارژ" دکترعلی بنزینی

"Persiansms"_*|&|_*|&|

 |$|.شرکت نفت ، شرکت پست و پلیس 110 در بیانیه مشترکی از هموطنان آذری زبان در خواست نمودند که کارتهای سوخت وسایل نقلیه خود را پرس نفرمایید.

 "Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|. آنکـــــــه دائم هوس سوختن مـــــا می کرد****** کـــــــاش بنزین مرا نیـــــز مهیــــــــــا می کرد! پمپ بنزین و صف و کارت و منِ پیت به دست***** کــــــاش می آمد و از دور تماشا می کرد

 "Persiansms"_*|&|_*|&|

|$|. هی میگن مهدی بیا مهدی بیا آخه مهدی با 3 لیتر بنزین کجا بیاد

"Persiansms"_*|&|_*|&|

 

--------------------------------------------------------------

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز. نظر یادتون نرهههههههههههههههه