اس ام اس و جک جدید امروز سری اول

اول شلوارتو در میارم، بعد می کشمت جلو، بعد بوست می کنم، بعد پوشکتو عوض می کنم

**********smsbahal*********

گر پسری کشته شود دختری ترشیده شود. گر پسران کشته شوند کل جهان لیته شود! گر

بمیرد دختری بر قبر او روید گلی گر بمیرند دختران دنیا گلستان می شود  !

**********smsbahal*********

امیدوارم امشب که می خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی. ولی سعی کن بهش عادت نکنی. آخه من هر شب نمی تونم بیام تو خوابت!

**********smsbahal*********

به غضنفر میگن لپ لپ می خری؟
 میگه : آره ! میگن حالا جایزه هم توش داره؟
میگه فکر نمی کنم ،‌من لپ لپ رو واسه کیفیتش می خرم!!!

**********smsbahal*********

غضنفر توی نماز دستاشو بر عکس گرفته بود ،‌بهش میگن چرا این طوری کردی؟
میگه این دفعه میخوام از حفظ بخونم
!

**********smsbahal*********

غضنفر زنگ میزنه به دوستش ، آهسته میگه : من الان توی جلسه ام . بعدا باهات تماس میگیرم !

**********smsbahal*********


یه دوست خوب میگفت: آدما مثل کتابن تا وقتی تموم نشدن جذابن.پس سعی کن خودتو جلوی دیگران ورق نزنی تا زود تموم نشی.چون وقتی تموم بشی میرن سراغ یکی دیگه

**********smsbahal*********

**********smsbahal*********


یه دکتر اصفهانی زنش میمیره روی سنگ قبرش می نویسه: آرمگاه زری همسر دکتر رحیمی مختصص زنان و زایمان، مطب: خیابان جلفا کوچه سوم پلاک 20 ساعات پذیرایی: 16 الی 22

**********smsbahal*********

SMS عاشقانه از طرف غضنفر:
کاش مغز داشتم و مرگ مغزی می شدم و قلبم را به تو اهداء می کردم.

**********smsbahal*********

**********smsbahal*********

**********smsbahal*********

نظرات 4 + ارسال نظر
ali سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 17:50 http://www.ghaemiyeh.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید
به سایت ما هم یه سری بزنید
اینجا می تونید برای موبایل نرم افزارای خوبی رو دانلود کنید
www.ghaemiyeh.com

<<<bodo2eshgh>>> سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 18:21 http://bodo2eshgh.tk

سلام وبلاگت واقعا مثل همیشه خوب و خوشگل بود. به من هم سر بزن. راستی اگه تو دوستات کسی بود برای وبلاگ نویسی بهم بگو. اخه میخوام نویسندگان وبلاگمونو زیاد کنیم و اکثر بچه های وبلاگ نویس رو جمع کنیم 1 جا مثلا 40 نفر بشیم وبلاگ نویسی کنیم.به نظر من که خیلی خوب میشه.بازم اگه کسی بود بهم بگو ممنون.

[ بدون نام ] یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 20:44

Pharmk765 شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 09:09 http://Good info

Hello! gadkdef interesting gadkdef site! I'm really like it! Very, very gadkdef good!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد