اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا

 

*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=

 

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا

 

تقدیم به شما عزیزان حتما در خبر نامه وبلاگم عضو شوید تا از به روز شدن وبلاگم با خبر بشین.

 

*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=

 

".*-شاید کسی را که با تو خندیده فراموش کنی اما کسی را که با تو اشک ریخته هرگز....

"...***|Smsbahal"…***|

 

 

".*-گا هی اشگها رنگ خندست بعضی وقتها توی میدون....اونی که باخته برندست .

 

 

 

"...***|Smsbahal"…***|

".*-همه به زخم هایشان دستمال می بندند .
.
.
.
.
.



ولی من به تو دل بسته ام .

"...***|Smsbahal"…***|

 

 

".*-اگه من و تو دوتا برگ باشیم، هنگام خزان من زودتر از تو میشکنم تا زمانی که می‌افتی در آغوشم بگیرمت

"...***|Smsbahal"…***|

 


".*-
کوه ها با هم اند وتنهایند،چون ما با هم،آن تنها
چقدر روح محتاج فرصتهایی است که در آن هیچ کس نباشد............

"...***|Smsbahal"…***|

 


".*-امروز همان فردایی است که دیروز نگرانش بودیم.....


"...***|Smsbahal"…***|

 


".*-دیشب اشک آمد به خوابم. گفت قهری با من . گفتم مگه میشه با آشنای دیرینمم..... ؟! گفت گله دارم . پرسیدم چرا؟ نگاهم کرد و گفت او کیست که تو را از من رانده؟ خواستم چشمش نکند به دروغ گفتم گریه می کنم . خواستن توانستن است به کار نیامد دست به دامان پیاز شدم..........


"...***|Smsbahal"…***|


".*-می کشمت سوی خویش . این کشش قلب ماست ..

قلب تو گر آهن است. قلب من آهنرباست زخم زندگی ام تویی ..


"...***|Smsbahal"…***|

 


".*-بعضی عشق ها آتشین اما کم عمق و سطحی هستند گردبادی بر پای می کنند و زود هم سرد می شوند اما بعضی عشق ها عمیق است و ملایم چون یک نخ باریک شروع می شود و در طول زمان استمرار می یابد.


"...***|Smsbahal"…***|

 


".*-وقتی نیاز به عشق داری عاشق مشو بلکه زمانی عاشق شو که تمام وجودت سرشار از عشق هست و می خوای آنرا با کسی تقسیم کنی

"...***|Smsbahal"…***|

 


".*-
تو را برای وفای تو دوست می دارم
*
*
*
*
*
وگرنه دلبر پیمانه شکن فراوان است


"...***|Smsbahal"…***|

 


".*-اگر بوی گلی را دوست نداری شاخه هایش را نشکن

"...***|Smsbahal"…***|

 


".*-میدانی چه می شود وقتی تمام احساساتت و عشقت را جمع کنی و همه را به یک نفر هدیه کنی ..! مایه نشاطش باشی و تمام تلاشت شاد نگهداشتن او باشد . اما او بی اعتنا باشد و بی تفاوت . اینچنین است که لحظه های خاموشی جان می گیرد


"...***|Smsbahal"…***|

 


".*-سالها ارزو میکردم سایه اش بر سرم باشد

کور بودم

او سراسر نور بود سایه نداشت

"...***|Smsbahal"…***|

 


".*-عشق زمانی است که درست مثل روزهای بچگی روی جدول پیاده رو ، راه بروی و بی دلیل بخندی

"...***|Smsbahal"…***|

 

".*-درود بر تمام عاشقانی که راه عشق را پیمودند و عشق را در سینه حبس کردند و حرمت آنرا نگه داشتند... درود بر تمام عاشقانی که عشق را فهمیدند و از عشق به زیباییها رسیدند

"...***|Smsbahal"…***|

 

".*-دیده از دیدار خوبان بر گرفتن مشکل است      /          هر که را این نصیحت میکند بی حوصلست

"...***|Smsbahal"…***|

 

".*-من از نهایت شب حرف می زنم من از نهایت تاریکی و از نهایت شب حرف می زنم اگر به خانه ی من آمدی برای من ای مهربان چراغ بیار و یک دریچه که از آن به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم .

"...***|Smsbahal"…***|

 

 

".*-پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند.

 

"...***|Smsbahal"…***|

 

".*-هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند .

"...***|Smsbahal"…***|

 

".*-خون که قرمزه رنگ عشقه        /              اما اشک که بیرنگه درد عشقه

 

"...***|Smsbahal"…***|

".*-دوستی شاید عشقست که میسازدو میسوزد و شاید ترانه ایست که هر دم آوایش در دل جاریست لیکن هر جه هست زیباست .

"...***|Smsbahal"…***|

 

".*- اگر دبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم اگر دبیر جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم تا معادله محبت پدید آید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت .

 

"...***|Smsbahal"…***|

 

".*-پروردگارابه من بیاموز دوست بدارم کسانی راکه دوستم ندارند ..عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند...بگریم برای کسانی که هرگز غمم را نخوردند...به من بیاموز لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند... محبت کنم به کسانی که محبتی درحقم نکردند...........

 

"...***|Smsbahal"…***|

 

 

".*-اگر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است اگر دنیای ما دنیای درد است بدان عاشق شدن از بحررنج است اگر عاشق شدن پس یک گناه است دل عاشق شکستن صد گناه است.

 

"...***|Smsbahal"…***|

 

 

".*- دلم را هیچکس باور نداشت                هیچکس کاری به کار من نداشت

       بنویسید بعد مرگم روی سنگ                               با خطوطی نرم و زیبا و قشنگ 

      او که خوابیده است در این گور سرد                  بودنش را هیچکس باور نکرد

 

 

"...***|Smsbahal"…***|

 

 

".*-پای مورچرو تصور کن .حالا تصور کن جوراب داره.حالا تصورکن جورابش سوراخه.دلم برات به اندازه سوراخ جوراب مورچه تنگ شده

 

"...***|Smsbahal"…***|

 

 

".*-دل پاکت را برای کسی که مفهوم عشقت را نمی داند مهربان مکن

 

 

"...***|Smsbahal"…***|

 

 

".*-بهترین دوست اون دوستیه که بتونی باهاش روی یک سکو ساکت بشینی و چیزی نگی و وقتی ازش دور میشی حس کنی بهترین گفتگوی عمرت رو داشتی

 

"...***|Smsbahal"…***|

 

 

".*-پنج راه عزیز تر شدن :

.

.

.

.

.

.

.

.

. تو که عزیز ترینی دنبال چی میگردی ؟!

 

 

"...***|Smsbahal"…***|

 

 

".*-طبق قانون بقای شادی هیچ شادی از بین نمیره؛
.
.
.
.
.
.
.
بلکه فقط از دلی به دلی دیگه جابه جا می‌شه..

 

"...***|Smsbahal"…***|

 

".*-نمی دانم چرا این گونه هست؟

وقتی نگاه عاشق کسی به توست می بینی

اما،دلت بسته به مهر دیگری است.

بی اعتنا می گذری وعاشقانه به کسی می نگری...

که دلش پیش تو نیست.

 

"...***|Smsbahal"…***|



".*-تو کوله بارت عشق میزارم که بگذریم،قلب میزارم که جا بدی،اشک میدم که همراهیت کنه و مرگ که بدونی باز بر می گردی پیشم.

"...***|Smsbahal"…***|

 

 

".*-عشق امانت با ارزشیه که هر کسی تو قلبش میزاره برایه همینه که هر وقت بخوای عشقت را از کسی پس بگیری باید قلبش را بشکنی.

 

"...***|Smsbahal"…***|

 

 

 

 

*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*

ترس از عشق، ترس از زندگی است، آنان که از عشق می گریزند، مردگانی بیش نیستند.
برتراند راسل.

*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=**=*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد